Концерти групи СОБОР
|
|
Эльф | Дата: Вторник, 2007-12-25, 10:46 AM | Сообщение # 16 |
нєфор
Группа: Перевірені
Сообщений: 8
Статус: Offline
| Хтось мені казав що Собор 3-го буде в Барвах виступати!?!?!?!?
Трох
|
|
| |
Kramnoy | Дата: Вторник, 2007-12-25, 1:13 PM | Сообщение # 17 |
подаючий надії
Группа: СОБОР
Сообщений: 143
Статус: Offline
| Тю, а мені ніхто не казав!!!!
|
|
| |
Эльф | Дата: Среда, 2007-12-26, 5:03 PM | Сообщение # 18 |
нєфор
Группа: Перевірені
Сообщений: 8
Статус: Offline
| Значить мене на....ли! Сказали разом з Меланхоліками з Ірпеня будуть виступати...
Трох
|
|
| |
myzko | Дата: Четверг, 2007-12-27, 9:18 PM | Сообщение # 19 |
заслужений мисько
Группа: Адміністратори
Сообщений: 220
Статус: Offline
| Quote (Эльф) Значить мене на....ли! Сказали разом з Меланхоліками з Ірпеня будуть виступати... Якась дезінформація годічной давності?
|
|
| |
palach | Дата: Воскресенье, 2008-06-29, 11:17 PM | Сообщение # 20 |
свій вдоску
Группа: Модератори
Сообщений: 195
Статус: Offline
| То як щодо святкування 5-річчя гурту СОБОР?? Пропоную зняти якийсь клубєц і там відбабахать ще з декількома гуртами та старими учасниками гурту і зіграти декілька старих пісень . З.І. Звісно що це має пройти саме на ДР гутру. Тобто, в перших числах січня.
Хоч і маю руки в крові, та є Святий Дух у мені __________________ Тhrash, Пиво & Дівки
Сообщение отредактировал palach - Воскресенье, 2008-06-29, 11:18 PM |
|
| |
Ancifer | Дата: Понедельник, 2008-06-30, 1:26 AM | Сообщение # 21 |
свій вдоску
Группа: Адміністратори
Сообщений: 180
Статус: Offline
| Позитивно, тылко здаэться ныхто з учасникыв блше цей сайт не выдвыдуэ
За долю - насмерть. В кривавім спасінні відродиться пращурів Слово!
|
|
| |
дівчина | Дата: Среда, 2008-07-02, 3:00 PM | Сообщение # 22 |
подаючий надії
Группа: Перевірені
Сообщений: 100
Статус: Offline
| Підтримую ідею Палача. А щодо інших учасників гурту, то я думаю цю інформацію їм можна повідомити в режимі живого спількування. Думаю, що якщо взятися, подія може бути просто бомба. А людей, які би прийшлим навіть просто насолодитись компанією і вечором теж буде не мало. Треба тільки одне памятати. Хочеш щось зробити - зроби це сам. А твоя Ancifer функція - переконати інших учасників. що вони цього хочуть!!!
|
|
| |
myzko | Дата: Среда, 2008-07-02, 9:21 PM | Сообщение # 23 |
заслужений мисько
Группа: Адміністратори
Сообщений: 220
Статус: Offline
| В такому разі треба: 1. Скласти список учасників гурту. 2. Скласти список дотичних до гурту. 3. Скласти список гостей. 4. Скласти список організаторів, керуючись пункатами 1 і 2. 5. Підібрати відповідний заклад ідомовитись про час і ціну. 6. Знайти і організувати перевезення аппаратури (якшо в закладі нема). 7. Організувати інформаційне забезпечення гостей. 8. Подбати про наявність хоч мінімального меню в закладі. Що ще забув? ААА!! Згадав. Організувати збір коштів на забезпечення проведення акції. ну ще треба розробити концепцію.
|
|
| |
Kramnoy | Дата: Четверг, 2008-07-03, 11:58 AM | Сообщение # 24 |
подаючий надії
Группа: СОБОР
Сообщений: 143
Статус: Offline
| Я за! Це дійсно афігенна ідея!...бля це нам уже 5)))))) ок, я з вами! кавери, та старі учасники - це супер! Якщо все кльово організувати, то може вийти просто бомбова вечірка!!!!!!!!! Добавлено (2008-07-03, 11:58 Am) --------------------------------------------- Доречі хто ще не вкурсах, то зараз активно ведуться переговори з приводу фестиваля в Коцюбинському, мета якого показати усім що у нас не тільки жлобьйо та бичьйо живьот, а й офігенні талановиті музиканти, тобто ми))) тобто зробити таку собі "акцію-фест" де будуть лабати гурти з Коцюбинського та гурти в яких грають хлопці та (або) дівчата з Коцюбинського! Цю ідею вже підтримали наші "музичні керівники" - якщо так можна назвати, тобто Зубарь В.В. , РибаковВ.В. Приблизна дата акції це осінь! Але точніше буде відомо після підтримки нашої акції селищною радою, та після пошуку спонсорів! Це дійсно повинно статися, так як ми повинні показати що ми є і показати чого ми варті, тим більше кожен гурт має дуже достойний рівень! Ми вже давно повинні були втерти носа всьому Ірпінському регіону))))), але починати ніколи не пізно, тому від усіх вимагається активність!!!!!!!!! Тільки вона допоможе нам зробити фестиваль!!!!!!!!
|
|
| |
myzko | Дата: Четверг, 2008-07-03, 12:51 PM | Сообщение # 25 |
заслужений мисько
Группа: Адміністратори
Сообщений: 220
Статус: Offline
| Quote (Kramnoy) вимагається активність!!!!!!!!! Тільки вона допоможе нам зробити фестиваль!!!!!!!! Гарно заявив Якщо мені не зраджує пам*ять, такі заходи планувалися кожного минулого літа\осені\весни. Де, бабло взяти?
|
|
| |
дівчина | Дата: Четверг, 2008-07-03, 2:58 PM | Сообщение # 26 |
подаючий надії
Группа: Перевірені
Сообщений: 100
Статус: Offline
| треба домовитись із будинком культури, який має апаратуру. А решту треба продумати і робити. Я реаліст. Та все ж краще хай буде перший білн комом, але він буде і дай БОг дасть початок подібним акціям. Розумію Мішу, він правий, скажу таке: маємо 5 гуртів, і якщо кожен учасник хоче щоб це просто відбулось, можна самим щось нашкребти, короче треба йти на переговри, дізнаватись що хоче клуб, рада, а там вже чухать рєпу.
|
|
| |
Kramnoy | Дата: Четверг, 2008-07-03, 3:21 PM | Сообщение # 27 |
подаючий надії
Группа: СОБОР
Сообщений: 143
Статус: Offline
| Згоден! потрібно це зробити будь яким способом! Хай спочатку покладемось на селищну раду, якщо ні - то будемо самі тягнути, але це обовязково треба зробити!!!!!!! Доречі не 5 а 6 гуртів!
|
|
| |
myzko | Дата: Четверг, 2008-07-03, 5:52 PM | Сообщение # 28 |
заслужений мисько
Группа: Адміністратори
Сообщений: 220
Статус: Offline
| Особисто я - проти залучення селищної ради до цієї справи у будь-якій формі. Вони ще нічого не зробили на користь людям. Зв*язуватися з ними - брати на себе багацького непотрібного гємморою. Зрештою, якщо з усього кодла по 50 грн зібрати - можна арендувати пристойне приміщення.
|
|
| |
palach | Дата: Четверг, 2008-07-03, 11:33 PM | Сообщение # 29 |
свій вдоску
Группа: Модератори
Сообщений: 195
Статус: Offline
| Quote (myzko) В такому разі треба: 1. Скласти список учасників гурту. 2. Скласти список дотичних до гурту. 3. Скласти список гостей. 4. Скласти список організаторів, керуючись пункатами 1 і 2. 5. Підібрати відповідний заклад ідомовитись про час і ціну. 6. Знайти і організувати перевезення аппаратури (якшо в закладі нема). 7. Організувати інформаційне забезпечення гостей. 8. Подбати про наявність хоч мінімального меню в закладі. 1. Думаю це мають бути: Булах Павло, Олександр Чесноков та Віктор Мазаєв (сорі, я кщо прізвища з помилками.) 2. Що тут малось на увазі?? 3. А нахера список гостей? Це ж не весілля 4. А проце має попіклуватись вже сам Собор 5 та 6. Треба однозначно шукати заклад з апаратом. 7. "гавно вапрос" 8. Туди шо всі жрать прийдуть? Головне шоб ПИВО було.
Хоч і маю руки в крові, та є Святий Дух у мені __________________ Тhrash, Пиво & Дівки
|
|
| |
дівчина | Дата: Пятница, 2008-07-04, 2:44 PM | Сообщение # 30 |
подаючий надії
Группа: Перевірені
Сообщений: 100
Статус: Offline
| Міш, якщо можна обійтись без селишної ради, то я згодна на всі сто з тобою. Щодо грошей, то я це вже казала, як захотіти, то і самим можна назбирати. Геть песімізм! все вийде пропоную почати розвідку з закладів типу Барви, Філін, тощо...а бо тих на які є виходи і вже дізнаватись скільки це буде коштувати ...
|
|
| |